• ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ?

Η διαδικασία ποτέ δεν ήταν πιο εύκολη! Πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας χρησιμοποιώντας το κεντρικό μενού μέχρι να βρείτε αυτό που ψάχνετε. Η περιγραφή δίπλα από το κάθε προϊόν είναι λεπτομερής και η φωτογραφία θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε καλύτερα την εφαρμογή του. Όταν αποφασίσετε για το προϊόν που θέλετε να αποκτήσετε, έχοντας επιλέξει μέγεθος και χρώμα, κάνετε κλικ στην επιλογή ‘’ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ’’. Στο καλάθι των αγορών σας, το οποίο βρίσκεται πάνω δεξιά της οθόνης μπορείτε να ελέγξετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει καθώς και να αφαιρέσετε, να αλλάξετε ποσότητα, μέγεθος κλπ, προτού προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Αμέσως μετά λαμβάνετε ενημερωτικό mail από εμάς για την ορθή καταχώρηση της παραγγελίας. Mail λαμβάνετε επίσης και όταν παραδίδεται το δέμα σας στην μεταφορική εταιρεία.

  • ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ?

Δίπλα από κάθε προϊόν υπάρχει μεγεθολόγιο το οποίο μπορείτε να συμβουλευτείτε για να βρείτε το νούμερο που σας καλύπτει. Τα προϊόντα ΟΝΕ SIZE καλύπτουν μεγέθη από SMALL έως και LARGE. Τα κοσμήματα είναι όλα ONE SIZE, εκτός από τα δαχτυλίδια που αναγράφεται το μέγεθός τους σύμφωνα με το μεγεθολόγιο δαχτυλιδιών.

  • TI EINAI TO WISH LIST?

Δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό στο CATEWALK.GR πραγματοποιώντας εγγραφή, έχετε τη δυνατότητα να προσθέτετε τα αγαπημένα σας προϊόντα στο wish list έτσι ώστε ανά πάσα στιγμή να επιστρέψετε εκεί να δείτε τη λίστα και να αγοράσετε αυτό που επιθυμείτε.

  • ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ?

Σε περίπτωση που το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε δεν είναι διαθέσιμο (SOLD OUT) , μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@catewalk.gr στέλνοντας μας τον κωδικό και το μέγεθος του προϊόντος που σας ενδιαφέρει. Θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό για το αν θα είναι back in stock το προϊόν. Διαφορετικά θα σας παραπέμψουμε σε κάποιο αντίστοιχο που ίσως σας ενδιαφέρει.

  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ?

Υπάρχουν τέσσερις (4) τρόποι πληρωμής για να επιλέξετε αυτόν που σας εξυπηρετεί καλύτερα :

  1. Μέθοδος αντικαταβολής (Πληρωμή με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας κούριερ κατά την παραλαβή της παραγγελίας – ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ & ΚΥΠΡΟ)
  2. Μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας (Στη secure φόρμα της τράπεζας συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία που σας ζητούνται)
  3. Μέσω paypal (Χρησιμοποιείται παγκοσμίως για ασφαλείς συναλλαγές μέσω Internet)
  4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό [ALPHA BANK , EUROBANK] (Η κατάθεση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών , αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Κατά τη κατάθεση όποιες τραπεζικές χρεώσεις επιβαρύνουν το πελάτη)
  • ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ?

Η παραγγελία σας θα αποστέλλεται με courier (Γενική Ταχυδρομική) στη διεύθυνση που θα ορίσετε κατά την υποβολή της παραγγελίας. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες για Ελλάδα και Κύπρο. Για τις παραγγελίες του εξωτερικού, οι οποίες θα αποστέλλονται με ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ), ο εκτιμώμενος χρόνος είναι 5-15 ημέρες για Ευρώπη και 10-30 ημέρες για τον υπόλοιπο κόσμο.

Η χρέωση των μεταφορικών υπολογίζεται και προτείνεται στη φόρμα παραγγελίας ανάλογα με την χώρα αλλά και την περιοχή που βρίσκεστε.

Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραδόσεις εντός Ελλάδας και Κύπρου.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας άνω των 60€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Για παραγγελίες εντός Κύπρου άνω των 120€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ?

Αρχικά συμπληρώνετε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ.

Επιστροφές γίνονται δεκτές στο διάστημα των 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παράδοσής της παραγγελίας και το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλη του την συσκευασία.

Καλείτε την συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ (ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) και επιστρέφετε το δέμα κατά τις οδηγίες που θα βρείτε στην φόρμα επιστροφής. Τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση της επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία και όχι τον πελάτη.

Τα εκπτωτικά προϊόντα δεν επιστρέφονται.

  • Ο ΦΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ?

Οι τιμές που αναγράφονται δίπλα από τα προϊόντα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ . Είναι δηλαδή οι τελικές τιμές των προϊόντων. Για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και εφόσον η παραγγελία σας γίνει με τιμολόγιο τότε οι τιμές των προϊόντων είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες λόγω του μειωμένου ΦΠΑ.

  • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ / ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΟ NEWSLETTER ?

Με το να γίνετε μέλος στο CATEWALK.GR συμπληρώνετε τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την αποστολή της παραγγελίας. Έτσι σε περίπτωση μελλοντικής αγοράς δεν χρειάζεται να συμπληρώσετε ξανά όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την μεταξύ μας επικοινωνία. Τα στοιχεία που εισάγετε κατά την εγγραφή σας στην σελίδα μας χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ για την ορθή διαδικασία παράδοσης της παραγγελίας σας.

Με την εγγραφή σας στο NEWSLETTER σας δίνεται η δυνατότητα να ενημερώνεστε αυτόματα για τις προσφορές μας ,τις εκπτώσεις, τους διαγωνισμούς μας ,τα fashion n style tips του blog μας και πολλά πολλά άλλα.

  • ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ PASSWORD, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?

Στη φόρμα εισόδου και κάτω από το πεδίο του κωδικού πρόσβασης, κάνετε κλικ στο «δεν θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης». Στη συνέχεια συμπληρώνετε το email σας για να σας αποσταλεί εκεί το password.

  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ?

Επικοινωνείτε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας ή  με e mail στο info@catewalk.gr . Μπορείτε επίσης να στείλετε μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook https://www.facebook.com/catewalkgr/  ή DM στη σελίδα μας στο Instagram https://www.instagram.com/catewalkgr/

Απαντάμε εντός λίγης ώρας.

Τηλ.Επικοινωνίας: 210-5710037

Ή επισκεφτείτε μας στο showroom της εταιρείας μας στην οδό Δωδεκανήσου 66, στο Περιστέρι.